Tijdelijke storing e-mail Riješen
Prioritet - Visok Odgovarajući Poslužitelj - beheer.hosting4ever.nl

Goedenavond

Als je op onze nieuwe server met Plesk een webhosting pakket hebt, dan maak je ook gebruik van onze aparte mailserver. Hier ervaren sommige klanten een storing. We doen er alles aan dit spoedig op te lossen.

Hartelijke groet

Team Hosting4ever

Geplande werkzaamheden CPU Riješen
Prioritet - Visok Odgovarajući Poslužitelj - beheer.hosting4ever.nl

Dinsdag 19 juli rond 11 uur starten we met de upgrade van de CPU om toekomstbestendig te zijn voor het toenemende dataverkeer en bezoekers. We verwachten weinig tot geen hinder, maar houd er rekening mee om zo weinig mogelijk wijzigingen aan door te voeren aan jouw website gedurende de werkzaamheden.

Mocht er zich toch een probleem voordoen, dan helpen we jou graag verder via onze ticketservice. Woensdag staan we klaar met telefonische support.

Van zodra de werkzaamheden achter de rug zijn, halen we de melding weg en sturen we een e-mail.

Microsoft mails komen niet altijd aan Riješen
Prioritet - Srednji Odgovarajući Poslužitelj - beheer.hosting4ever.nl

UPDATE: We hebben een eigen mailserver gemaakt die extern draait waardoor het IP niet meer van toepassing is en mails opnieuw aankomen.

Microsoft heeft een aanpassing gedaan waardoor het IP van de Plesk server niet meer op de whitelist staat. Dit hebben we reeds gemeld bij Microsoft. Hierdoor kan het zijn dat sommige mails niet aankomen bij e-mailadressen van Hotmail of Outlook. Van zodra dit probleem is opgelost, halen we deze storing weg.

Geplande Plesk server upgrade & software updates Riješen
Prioritet - Visok Odgovarajući Poslužitelj - beheer.hosting4ever.nl

Omwille van het toenemend aantal klanten en om constant de beste snelheid aan te kunnen bieden, gaan we op woensdag 15 juni vanaf 8 uur en donderdag 16 juni tot 6 uur een gepland onderhoud doorvoeren. Hierbij gaan we de server verder upgraden met nieuwe hardware en het updaten van onze software.

De hinder zou hierbij minimaal zijn en heeft enkel impact op de gebruikers van de Plesk server. Houd die dag rekening met deze upgrade en probeer zo min mogelijk aanpassingen te maken aan jouw website om de hinder zo laag mogelijk te houden. Hartelijk bedankt voor het begrip!

Tijdelijke storing (web)mail Riješen
Prioritet - Visok Odgovarajući Drugo - Mail

Door een storing op onze mailservice, voornamelijk op de webmail, is deze tijdelijk beperkter bereikbaar.

We zijn het probleem aan het onderzoeken om dit spoedig op te lossen.

Update: na het heropstarten van de mailserver is de fout opgelost.

Technische storing automatische incasso Riješen
Prioritet - Srednji Odgovarajući Drugo - Betaalprovider

Omwille van een technische storing bij onze betaalprovider, is het tijdelijk niet mogelijk om via automatische incasso te betalen.

De betaalprovider gaat urgent een oplossing voorzien. We koppelen terug van zodra dit probleem is opgelost en excuseren ons voor het ongemak.

Connectie problemen Riješen
Prioritet - Kritično Odgovarajući Poslužitelj - Server H

Op dit moment zijn op enkele servers met connectie problemen. Wij verwachten snel deze servers weer 100% actief te hebben. 

Database connectie Riješen
Prioritet - Kritično Odgovarajući Poslužitelj - Server 20i

Update 13:10 System administrations identified an issue on both wpdb1a / shareddb1c. Both instances are now stable and we're monitoring very closely.

Op dit moment onderzoeken wij ongebruikelijke database verbindingen. Website die databases gebruiken ondervinden daar momenteel hinder van. Wij updaten deze melding direct zodra er meer bekend is. 

We are investigating abnormal behaviour from this MySQL database server. Websites with databases using this instance may currently be experiencing connection errors. We will provide further information shortly.

Netwerk connectiviteit Riješen
Prioritet - Visok Odgovarajući Poslužitelj - Server H

Alle systemen werken weer naar behoren. 

Server problem Riješen
Prioritet - Kritično Odgovarajući Poslužitelj - Server 20i

Our monitoring has alerted us to an issue with network connectivity and we are investigating. We will provide more information shortly.

Update: 17:43 - The issue has been identified upstream and we are taking steps to mitigate this locally.

Update: 17:48 - It appears to be a DOS attack from a number of IP addresses within the CloudFlare network to a specific TCP port number. This is now mitigated locally, and also reported to our upstream provider for further attack mitigation. Affected sites are now back online.

Update: 17:50 - We are aware that there are still issues which we are actively looking to resolve now.

Status poslužitelja

Dolje je pregled u stvarnom vremenu naših servera.

Poslužitelj HTTP FTP POP3 PHP Info Opterećenje poslužitelja Vrijeme
Server 20i
PHP Info