webhosting domeinnamen registreren


www.



HomeHostingDomeinnamenVeel gestelde VragenContactSupport




Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van de veel gestelde pre-sale vragen.
Bent u klant van ons en heeft u een technische vraag dan raden wij u aan de
Support Database van het Control Panel te raadplegen.
Heeft u een vraag waarop u het antwoord niet kan vinden maak dan
een Ticket aan via onze Ticket Support.

Domeinnamen

Kan ik meerdere Domeinnamen koppelen aanéén Hosting Pakket?

In principe gaan wij uit van één domeinnaam per hosting pakket. Wel kunt u losse domeinnaam bestellen met het Domeinnaam Pakket. U kunt de domeinnaam dan zelf doorverwijzen. Ook kunt u gebruik maken van 2 Mailboxen.

Domeinnaam registreren voor toekomstig gebruik.

Als u een Domeinnaam parkeert voorkomt u dat iemand anders er met uw domeinnaam vandoor gaat. Door te parkeren bent u niet zichtbaar op internet en heeft u géén e-mail functies. Desgewenst kunt u op een later moment gratis het parkeren omzetten naar één van onze hostingpakketten.

Hoeveel Subdomeinen kan ik aanmaken per Domeinnaam?

Voor elk Hosting Pakket kunt u 10 Subdomeinen aanmaken en beheren via het Control Panel. Een Subdomein van uw Domeinnaam is bijvoorbeeld: http://subdomein.domeinnaam.nl .

Wie wordt de eigenaar van de Domeinnaam die ik bestel?

Hosting4ever.nl registreert alle Domeinnamen op naam van de klant. Dit betekend dat u dus zelf de eigenaar bent van uw Domeinnaam.

Kan ik het DNS zelf instellen en wijzigen?

Elke Domeinnnaam heeft een eigen DNS Control Panel waar u zelf de DNS instellingen kan wijzigen voor de Domeinaam. U kunt A, CNAME, TXT records en de Mailservers instellen en wijzigen.

Wanneer is mijn nieuwe internationale Domeinnaam actief?

Nadat we de betaling van uw bestelling ontvangen hebben vragen we de registratie van de Domeinnaam aan. Deze is dan binnen 12 uur actief.

Hoe verhuis ik mijn .nl Domeinnaam naar Hosting4ever.nl?

Nadat we de betaling van uw bestelling en de Token ook wel EPP code genoemd (deze kunt u opvragen bij uw huidige registrant) hebben ontvangen vragen we de verhuizing van de Domeinnaam aan.

De domeinnaam zal dan meteen worden verhuist. (Echter kan het soms tot enkele uren duren voor de wijziging van kracht is.)

Hoe verhuis ik mijn internationale Domeinnaam naar Hosting4ever.nl?

Nadat we de betaling van uw bestelling en de autorisatie code ontvangen hebben vragen we de verhuizing van de Domeinnaam aan. De autorisatie code kunt u opvragen bij uw huidige registrant. Daarna duurt het ongeveer vijf werkdagen totdat de Domeinnaam verhuisd is. Sommige extensies duren langer om te verhuizen. Voor het verhuizen van .EU Domeinen hebben wij geen autorisatie code nodig.

Controleer altijd voor dat u gaat verhuizen of het mail adres die gekoppeld is aan het domeinnaam (Admin / Houder) een mail adres is waar u toegang tot heeft. Dit is erg belangrijk i.v.m. het goedkeuren van een verhuizing. Wanneer deze niet juist is dient u deze eerst te wijzigen bij de huidige registrant.



Webhosting

Welke programmeertalen worden ondersteund?

Op het ogenblik ondersteunen we PHP5, Perl.

Hoe kan ik files uploaden naar mijn account?

U kunt files uploaden naar uw account via een FTP client of via de "file manager" in het Control Panel. U dient dan in de folder public_html te uploaden voor bijvoorbeeld live zetten van een website.

Een veel gebruikte FTP client is FileZilla (hier te downloaden). FileZilla is vrij gemakkelijk in gebruik.

U dient enkel "Host" (dit is ftp.uwdomeinnaam.nl) "Gebruikersnaam" (altijd uw domeinnaam zonder www. dus uwdomeinnaam.nl) en "Wachtwoord" (wachtwoord voor ftp toegang).

Let op voor dat u verbinding kunt maken via een ftp client dient u eerst FTP te unlocken in het control panel. U ziet deze aan de rechterzijde "Unlock FTP" wanneer u ingelogd bent in het control panel.

Wat zijn de server specificaties?

  • Dual Intel Xeon Processor 3.4GHz met 2MB Cache
  • 8 GB RAM Geheugen
  • Dual 136 GB SCSI Drive
  • RAID Mirroring
  • Meervoudige Voedingen
  • Dual Gigabit Network Adapters

Hoe vaak wordt er een backup gemaakt van mijn Hosting Account?

Van alle Hosting Accounts op onze servers wordt dagelijks een backups gemaakt. Deze back-up is alleen bedoeld voor het herstellen van de servers mocht dit nodig zijn. U dient zelf een back-up te maken in het control panel.

Wat is de uptime van de servers?

Onze servers worden 24 uur per dag in de gaten gehouden door onze server technici. Helaas kan er zelfs dan nog wel eens iets mis gaan, maar alle voorzorgsmaatregelen zijn getroffen om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Server storingen en gepland onderhoud worden weergegeven op onze support pagina. Onze servers hebben een uptime van 99,9%.

Kan ik overstappen naar een groter Hosting Pakket?

Maakt u gebruik van het Starter Plan dan kunt u, zonder administratieve kosten, te allen tijde over stappen naar bijvoorbeeld het Basis Plan.

Kan ik meer Data Verkeer kopen?

Op dit moment bieden wij alleen shared hosting aan. Dit betekend dat er meerdere hosting accounts op één webserver staan. Om een goede bereikbaarheid van alle sites te kunnen garanderen is de hoeveelheid data verkeer voor uw hosting account wel uit te breiden maar echter is dit niet onbeperkt. Heeft u meer data verkeer voor uw website nodig dan het Super Plan biedt, neem dan contact met ons op via de Ticket Support.

Kan ik de DNS gegevens wijzigen?

Het is mogelijk om DNS gegevens te wijzigen echter dient u zelf over enige kennis te beschikken van de techniek. DNS en nameserver wijziging kan 24 uur duren voordat dit overal bekend is. Verander daarom niet zomaar instellingen, en houd rekening met deze updatetijd. Hosting4ever.nl levert geen inhoudelijke support bij problemen met eigen DNS wijzigingen.



Algemeen

Hoe kan ik mijn Hosting Pakket wijzigen?

Wilt u uw Hosting Pakket wijzigen (upgraden of downgraden)? Neem dan contact met ons op via de Ticket Support.

Wat is de duur van de overeenkomst die ik afsluit?

Alle overeenkomsten worden afgesloten voor in principe één jaar. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan dat u onze diensten niet tijdig heeft opgezegd. U ontvangt vanaf 30 dagen voor de verval datum van de overeenkomst een aantal e-mails met de vraag of u de overeenkomst wilt verlengen voor de periode van opnieuw één jaar.

Op welke manieren kan ik de factuur betalen?

U kunt uw factuur via een bank overschrijving, iDeal en via PayPal betalen.

(Let op er worden geen papieren facturen verstuurd.)

Kan ik ook per maand betalen?

Om de kosten zo laag mogelijk te houden factureren wij jaarlijks en kunt u niet per maand betalen.

Wordt de factuur ook per post verzonden?

Om de kosten zo laag mogelijk te houden sturen we geen factuur per post. De bevestiging e-mail van uw bestelling is tevens uw factuur. U kunt een gespecificeerde factuur printen via het Account Beheer Systeem. http://www.hosting4ever.n/client/ Inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u heeft aangemaakt tijdens het bestellen (deze is niet het zelfde als het Control Panel).

Wanneer u ingelogd bent klik dan in het menu op "Mijn Producten". Voor elk product staat een bestelnummer hier kunt u op klikken om de factuur te bekijken. (Wanneer er meerdere bestelnummers staan voor 1 product dan is de onderste bestelnummer het meest recent.)


Ik heb een andere vraag.

Heeft u een technische vraag waarop u het antwoord niet kan vinden maak dan een Ticket aan. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.





Hosting Pakket Details


Scripting

  • PHP5
  • RealAudio

Databases

  • MySQL 5 Databases
  • phpMyAdmin

E-mail

  • Pop3, Webmail, IMAP
  • 5 E-mail Adressen
  • Autoresponders
  • Cath All E-mail
  • Mailing Lists
  • E-mail Forwarding
  • Spam Filers

Upload Mogelijkheden

  • 1 Master FTP Account
  • 10 Extra FTP Logins

Diversen

  • Control Panel
  • Gratis Website Builder
  • 10 Subdomeinen
  • Online File Manager
  • Cron Jobs
  • Eigen Log Files
  • 99.9% Uptime
  • Dagelijkse Data Back-Up
  • Webstatistieken

Bestel